Omstart

   Jag tänker mig en omstart just nu, lite förändringar. Saker har inte varit på topp på senaste, då måste saker ändras.
 
   I torsdags drog jag ut min andra visdomstand, därför har jag varit hemma i fyra dagar och inte gjort speciellt mycket. Jag har blivit lite smått beroende av tradera, budat på massa grejer... Vart ska det sluta? Jag följde med André en snabbis till Gamex, trodde inte det skulle vara så nördigt som det var, folk var ju utklädda till och med?!
 
   Efter denna summering av helgen kan jag helt enkelt inte förneka att det behövs lite förändringar. Jag tänkte att blogga kan bli en av dessa förändringar. Jag kör på samma gamla blogg, kanske tar mig tid att göra om designen, men låter några väl valda inlägg från gamla goda tider såsom 2009 vara kvar. Kan ju vara kul att kika tillbaka någon gång.
 
   Nåväl, vi får väl se om jag får till några förändringar imorgon, hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0