Inlägg nr 131 uppdaterat

   Jag har haft en asbra början på helgen från en pissjobbig vecka. Satt barnvakt i hela 9 timmar igår. Det var jättemysigt trots att en av pojkarna kissade ner hela sängen.

   Idag började dagen med en underbar hot stone behandling. Det kändes ungefär som jag låg på en strykbräda och jag var en rynkig duk då rynkorna egentligen var spända muskler och knutar. Kvinnan som masserade mig sa åt mitt flertal gånger att slappna av, och hon tyckte så synd om mig eftersom jag var så spänd, jag var tvungen att komma tillbaka snart igen. Sen frågade hon när de hela var klart om jag tränade mycket eftersom jag hade sånna otroliga muskler! När jag svarade att jag inte tränade alls blev hon jätteförvånad och sa att hon hade trott att jag var elit idrottare, helt klart veckans.

   Efter behandlingen tog jag och Josse en Brunch på Tindras och köpte lite småsaker i centrum, askalas som Emma brukar säga! Här nere är min superba brunch!


   Jag har fått betalt för 12timmar barnvakt nu, massa pengar min fika, känns bra eftersom jag inte har jobbat på en 3 veckor. Ikväll ska jag sitta ensam hemma och inte göra ett skit, typ tvätta, packa, se på film och äta dålig mat. Ser fram emot det, or not. Kom och gör mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! :)

ta gärna en titt in i min blogg, kanske är den något för just dig!

www.chicflia.blogg.se! :)

2009-03-14 @ 15:38:21
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Josse

Vi borde helt klart bruncha oftare!

2009-03-19 @ 11:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0