Back in zweden!

   Ja ni, har vart en trevlig och otrevlig vistelse i Belgien, tänker inte resumera det mer än så. Bilder kommer läggs väl upp på fejjan någon gång för den som är intresserad.

   Nu sitter jag och sveper massa energidrycker så jag kan orka med att plugga lite körteori, har nämligen provet på måndag, omg! Det känns lite som det är 50/50 om jag klarar det eller inte. Sen har jag uppkörningen på tisdag, vilket jag inte är lika nervös för, önska mig lycka till!

   Jag har fyllt 18 och fått (och köpt) lite saker, som jag tänker skryta om! Jag fick mitt drömhalsband av bästa Linn, fotokollage av Melissa, pengar av mamma och ett jättefint halsband av min loverboy. Jag köpte också ett par läckra skor som synes på bilden nedan.


Kommentarer
Postat av: MOOONK

Snygga skor :D:D

2009-03-27 @ 15:15:28
Postat av: Anonym

Snygga saker! Kul att ni verkar haft roligt =) KRAAAAAM PÅ REEEJ

2009-03-28 @ 17:38:07
Postat av: johan

inna**

2009-03-28 @ 17:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0