Ännu mer hell yeah mf!!!

   JAG HAR KÖRKORT! Hade min fina uppköring idag, helt vanlig uppkörning i Norrtälje, jag var relativt lugn. När det hela var klar så tod min inspektör, Pia, upp en broschyr med vägmärken och pekade på Gångfartsområde, vilket jag visste vad det var. Sen sa hon att jag hade missat en sån skylt och kört i 30 i det området, ups! Men, hon gjorde ett engångsundantag, som hon aldrig gjort i ett liknande tillfälle förut. Hon tyckte att jag var tillräckligt bra förare trots att jag körde 20km/h för fort, om det hade varit en annan inspektör hade jag inte fått körkort, snacka om tur!!! :D

   Efter att jag kirrat uppkörningen gick jag och mamsen och köpte skumpa på systemet, sedan mötte vi upp Josse och gick till hamnen och åt lunch. Efter att ha släppt av min syster på jobbet åkte jag till banken och fixade internetdosa och fikade hos Monk. Superdag med massa vuxenpoäng!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0