Idag

    Idag har jag varit i skolan och skrivit matteprov. Vår lärare rättade proven på en gång, jag fick MVG, asnajs!
   Sedan åkte jag till Astrid Lindgren, mina värden var normala, 5,6 i HbA1c. Sedan fick jag ge massa blod (3provrör, inte så mycket). Mina emlaplåster hade slutat verka när de va min tur, så jag var sjukt nervös för att de skulle göra ont! Dock hade jag världens sötaste sköterska som gjorde det hela mycket lättare!
   Efter det åkte jag och mamma till fältöversten, där köpte vi klänning till skolavslutningen/midsommar. Vi var även och mätte våra BH-storlekar, och upptäckte att vi hade helt fel storlekar!


Mina armveck blev röda och jag fick gasbinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0