Mitt HbA1c är perfekt!

   Kom precis hem från sjukhuset, har haft massa läkarbesök idag. Bland annat återbesök hos min diabetessyster. Fick reda på att mitt HbA1c låg på 5,5!! Jag har alltså sänkt det med 0,1 på 3 månader, kanske inte så mycket, men det är otroligt bra värden ska jag säga er. Så efter det firade mamma och jag med att fika och köpa fancy underkläder till mig och färsk lax med citronsås till middag, mums! Dessutom har jag fått hem filmen Cashback idag, ohlalala!
   Nu blir det till att plugga matte för hela slanten, jag vill ha ett hopplöst MVG i matte B.


Kommentarer
Postat av: juhan

namen vad bra hööredu! GAHH matte plugg all week ore what !! :D

2009-02-10 @ 23:06:20
Postat av: lillsnorre

Ja har också diabetes, brukar ligga på 6,0 på morronen. Ja mår faktiskt bättre när de ligger runt 7 . Hur är det för dej?

kram

2009-05-01 @ 17:49:54
URL: http://lillsnorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0