Combat lover

   Nu är helgen slut, gick lite för fort och har gjort lite för lite. Har varit med André från fredag kl 18 till söndag kl18 minus 4 timmar då jag var på american date med Linn. Vi åt alltså i kungshallarna med alla alla-hjärtans-dag-par och rosor och gick sedan och såg Revolutionary Road på Skandia, var mycket bra!

   Jag är galet trött på allt och känner för förändring, vet dock att det inte går just nu, inte förns i kanske april tidigast, så jag tar och lägger allt på hyllan, och då menar jag allt. Tänker avboka alla mina 28 tider på körskolan och skjuta upp min uppkörning hela 2 veckor. Jag känner att jag hellre ägnar den lilla strötid jag har åt att måla än att åka fram och tillbaka till Norrtälje just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0