Otydligheter

   Det känns som jag sitter snett upp och ner. Får mig att tänka på visan "upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp". Och precis så som den textraden känner jag mig. Det klickade till och det blev helt snurrigt, don't know what happened. Kanske är det mina sömnpiller (?), jag ska läsa öh.. brukshandvisningen (?) imorgon.

   Det är lite roligt att vara snett upp och ner, heh. Haha, kom just och tänka på ett roligt samtal jag fick igår när jag var hemma hos André. Min syster hade panikringt mig 10 gånger i en timme utan att jag hade hört, så hon letade upp hans nummer på internet och ringde. Han blev skiträdd och så visade det sig att min syster enda BH hon hade med sig till pappa hade gått sönder och hon vägrade fira jul som hippie. Till råga på allt var hon ensam hemma och hade inga nycklar, så hon kunde inte åka och köpa en ny, så jag var tvungen att åka hem bums. Det var det roligaste samtalet jag har fått på år.

   Här nedanför kommer min "Vad är det jag ser/se dum i huvudet ut"-pose, från när jag och min syster tittade på Kalle som sög.



Kommentarer
Postat av: MOOONK

lootta !! det där ser inte ut som du O_O damn... kände inte igen dig

2008-12-25 @ 12:41:48
Postat av: Lotta

Nej jag vet! Det ser ut som en 14årig Lotta :D

2008-12-25 @ 14:26:17
URL: http://lottaok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0