Nya erfarenheter

   Japp, i tisdags kväll började jag plötsligt må skitilla, och efter några timmar började jag sedan spy under natten. Wonderful liksom. Jag upptäckte att det var ett helvete att vara magsjuk och ha diabetes. Blev nämligen låg samtidigt som jag spydde, vilket innebär att jag måste käka. Det hade jag inte lust med förvånansvärt nog, så mamma gjorde värsta sockerblandningen som hon fick tvångsmata mig med. Detta ledde till att jag fick gå upp en gång varannan timme och ta blodsocker tills 4 på morgonen då mamma ansåg det stabilt. Sedan var hon hemma och pysslade om mig hela onsdagen, något som hon inte har gjort sedan jag var ungefär 10!

Kommentarer
Postat av: MOOONK

Krya på dig lotta <3

2008-12-11 @ 17:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0