Double movie night!!

  Jag är så taggad efter att ha varit instängd i massa dagar på denna kväll! Om nån timme kommer Linn hit, sen åker vi till stan på Allt flyter-galan, sen blir det käk med Johan och efter det så blir det Lucia Movie night!! ÅHHH PEPP-LOTTA!! Jag ska ha absolut-mys-outfit på mig och ha med mig filt, och mysiga vänner! ÄR JAG PEPP-SI!

   Dock mår jag inte riktigt bra ännu, jag har inte spytt på länge eller så, men jag har inte lyckats äta något annat än yoghurt så vi får se hur bra det går. Jag har en stark känsla av att jag kommer somna, men det blir ju inte första gången i sånt fall ;)


Så kommer jag se ut imorgon,hah.

Kommentarer
Postat av: MOOONK

TAGGATAGGATAGGA XD

haha fin bild ;)

2008-12-12 @ 16:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0