Älskade Linn!

 Idag är det en bra dag, jag har fått tillbaka min mobil, köpt reakläder och hänger just nu med Monk och Mia! Dessutom la Emma upp världens snyggaste teckning på henne, mig och Johan igår på facebook!

  Sedan är det ju den där lilla Linn, som jag skulle ha träffat den 22, men hon fick skynda hem då hennes syster blev sjuk så jag hann inte träffa henne. Istället sa vi att vi skulle ses den 25. På julafton försökte jag höra av mig för att säga god jul, men fick inget svar. Sedan, på juldagen, när jag hörde av mig för att ses svarade hon inte heller, och utan svar stack Linn till Tyskland.
   Idag blev jag överdrivet lycklig, jag hade fått brev från den finaste tjejen. Hon hade skrivet ett fint handskrivet förlåtbrev där hon förklarade allt trassel, och dessutom fått med min julklapp i det, och så bra den var också! Fick ett väldigt fint presentkort på fröken söt för 200kr :) Man kan inget annat än att älska min bästa vän!


Kommentarer
Postat av: ma

ohjaa, snyggaste, coolaste, tuffaste bilden i världen, skojja INTE! ;D

2009-01-01 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0